Wednesday, May 13, 2009

Tak penah buat

Main bowling tgh2 malam buta. Hah, tak penah lagi seumur hidup men boling malam2 buta. Ampang Point nye Superbowl tu pon 1st time pegi. Siang tuh dahla MC. Demammm(*hidung jd panjang*)

Gi ngan Min,Farah, Arip. Diorng dah tunggu sana rupanya. Aku tgh lalok2 ni pon gedik gak nkgi. Ade gak manusia malam kat situ. Tp yg penting sume Pro. Kitorng je ProSak.

Kesimpulannye aku menang dua2 game tuh. (*hidung pjg lagi*)



[cuci longkang je die nih]


[kitorng mmg malas nak tunjuk skill]


[Aku bergambar bersama org2 yg kalah :P ]


[nnt jom main lagi!]


later calculator

3 comments:

nrzmn said...

ko bergambar dengan org2 pengalah!
good for u. heheeh.
(aku xde dlm gamba yang disebutkan. so aku pemenang paling hebat) hahaha

fafa said...

yani ngan min sama2 last.

ehh mesti la nk main lagi.
jum yani. jum kalah lagi.
ahakss

Yani said...

min: yela yela brangan la menang.

fara: ciss. arituh saje je tak tunjuk skill. kang takut korng tengaga smpai kancing gigi je.