Saturday, May 9, 2009

Unexpected


[Picit dia!!]

  • Weekdays termasok Jumaat yg sangat membosankan.(lunch sblah meja sekumpulan mamat hensem - hilang bosan skejap)
  • Balik keja jem mcm setan.
  • Penat tak hengat.
  • Siksens mengatakan msg beliau.
  • Satu call dah cukup utk cover seminggu yg bosan. :)
  • Till now i can't stop smiling.(elehs)
  • Sabtu tolong cepat sket.


  • p/s: Mama is off to London for a week. Happy Mother's Day! Mintak2 dpt souvenir byk2 sket.


    [Jelesss :( ]

    Later calculator

    6 comments:

    zarena said...

    aku jeles...jeles ngan semua..ngan mak2 ko pon skali aku jeles tau

    Yani said...

    hahah bawak betendang.

    nrzmn said...

    aku pon. jeles!

    Yani said...

    pasrah jela.
    gi klcc pon jadila ade mark and spencer, harrods, topshop.

    s h y q said...

    wooooiiiiii ... saper yg bwt ko hilang boring tu ahhhh??? aku kannnn??? tapi ko tak penah call aku ... ko call saper ahhh???

    Yani said...

    hahah adela kin.
    rahsia kerajaan nih.

    nnt i bitau.