Wednesday, July 15, 2009

Weeks later

Hah. Lama gile tak update blog. Tktau nak tulis pasal pe. Malas pon ye jgk.

So i will do some randomizing (bak kata Min :P)
  • Wan sakit, dah kat hospital for more than a week now. She's critical but stable at the moment. Hoping that Wan will get better soon.
  • Harini keja byk gile plak. Last minute supervisor bagi task. WTF btol. Tapi kena puji ngan consultant, weeee.
  • Masih blom berkesempatan utk shopping. Mega Sale dah nak masok it's 3rd week. Argghh.
  • Dah lama tak tgk wayang. Nak tgk Ice Age!
  • Seminggu lebih tak karok rasa lain mcm. Wan tgh sakit, i think it's inappropriate to karok right?
  • Kadang2 rasa rimas dgn office mates. Jenis mengumpat org memanjang. I wonder how much have they talked about me behind my back.
  • Tgh sakit hati dgn seseorang, tapi rindu gile.
  • Geram gile tgk kucing Yuni. Telinge panjanggg. Bpk die gemok nak mampos. Tgh fikir camne nak kasi Bulu gemok mcm tu.
  • Zam skang dah dewasa. hahah!
  • Main layang2 weekend arituh. It was fun walaupon layang2 terbang for not more than a minute. Last main dulu masa darjah 2 kot. :P
  • My Nokia 5800 is getting worse. Screen bercelaru. Agak stress bile nak reply msg or accept calls. Sbb tktau sape yg send msg atau call.
  • Malas nakgi keja bsok.


    [I set it all up by myself!]


    [On Kakngah's birthday]


    [I love this place]


    [Go fly kite!]


    [Alon bejaya terbangkan layang2]


    [Girlfriend ku semasa darjah 5]


    later calculator
  • 4 comments:

    ayuni! said...

    finally!update jugak!weeeeeeeee

    keje byk komplen xde keje komplen.aku takde keje lagi komplen.manusia.

    benci tp rinduu.siapekah gerangan?ihiksssssssss

    aah zam dah besar panjang skrg,bukan lagi gadis hingusan yg kite kenal dulu.

    baling jela henpon tu kat dinding beli baru.

    eee kat mane ko main layang2 tu cam menarikjee...besday aku next year ko setup air balloon plak..round satu mesia.
    okthanksbye!

    ps:panjang plak komen aku,mcm post blog je hahaha

    nrzmn said...

    jom la tgk proposal.

    sapekah yg menyampah tp rindu itu?

    and harap Wan gets better the soonest.

    :)

    zarena said...

    woi ape plak aku dewasa ni..

    keje ko cam biskut..kalu ade bnyk..kalu xde bleh baca mag sampai 12 kali.

    benci tp rindu tu yuni aku tau sape..abg lem la

    henpon beli baru..takyah pk nak repair dah.beli satu kat aku skali

    main layang2 tak ajak aku.cemni la kwn.kwn ke cmni.cmni la kwn.kwn ke..ulang 16 kali

    Yani said...

    yuni: a ah la ko nye comment lagi pjg dari post blog aku. hahah.

    men layang2 kat tmn metropolitan kepong. best wooo. jom nnt kite picnic situ.

    byk ko nye air ballon. abesla angin dlm perot aku nak naikkan belon tuh.

    min: ade lagi ke proposal? jom tgkkk.

    zam: btol la zam ko dah dewasa :P

    camne nak ajak ko men layang2. sokmo blk penang. phbbttt.


    p/s: yg dirindu itu adalah jeng jeng jeng. (sambung di post seterusnya)